Welkom bij Kindcentrum Aloysius

In het centrum van Maastricht biedt Kindcentrum Aloysius op persoonlijke en warme wijze een geborgen plek. Ouders kiezen bewust voor ons kindcentrum, dat staat voor kwaliteit en optimale ontwikkeling voor elk kind. Het karakteristiek, monumentaal gebouw draagt bij aan het warme en vertrouwde gevoel.

Binnen Kindcentrum Aloysius werken de drie disciplines basisschool Sint Aloysius, kinder- en peuteropvang Kommelkwartier (Samen Spelen) en buitenschoolse opvang Aloysius BSO (MIK) intensief samen. Kindcentrum Aloysius heeft enkel één gebouw en deelt één adres.

Hart

juf

Ster

Buiten

“Respectvol, betrouwbaar en deskundig bieden onze professionals uw kind opvang en onderwijs van goede kwaliteit”

Persoonlijke aandacht

Met elkaar verbonden

Ontwikkelings- gericht

Prikbord

Nieuws & Agenda

Bekijk het hele prikbord

klik hier
Maastricht 80 jaar bevrijd
Op 14 september is het 80 jaar geleden dat Maastricht werd bevrijd. De leerlingen van groep 8 verzorgden op vrijdag 13 september aan het Keizer Karelplein de officiële herdenking van deze bevrijding bij het oorlogsmonument.
Leerlingen hebben gedichten voorgedragen en muziek gespeeld. We waren samen twee minuten stil. Daarna zongen we met alle leerlingen het Mestreechs Volksleed en het Wilhelmus, muzikaal begeleid door Raymond Spons.
Met dank aan Deken Dautzenberg, Stichting Comité Dodenherdenking Maastricht, Wethouder Johan Pas en alle ouders die deze herdenking bijwoonden.

Herdenking
25 septemberLees verder